Teemme hyvää

Palvelutoimintamme kohdistuu apua tarvitseviin sekä lähellä että kaukana. Lapset ja nuoret ovat meille erityisen tärkeitä. Käytämme hankkeissamme hyväksi myös Rotarysäätiön monenlaisia mahdollisuuksia ja tuemme toisten rotarien toteuttamia kehityshankkeita tehden hyvää mm. Intiassa ja Georgiassa.

Viime vuosina olemme tehneet mm. seuraavaa:

• osatyökykyisten saaminen työelämään kautta Pohjois-Suomen – projekti yhdessä Nuorten Ystävien kanssa (Rotarysäätiön piiriapuraha)
  • FC Rotary – jalkapalloharrastusta nuorille, joilla ei muuten mahdollisuutta ohjattuun urheiluun (Rotarysäätiön piiriapuraha)
  •  Oulun Rotaractklubin kummiklubina toimiminen
  •  jarrusukkien hankinta saattohoito-osastolle A2 Oulun kaupunginsairaalaan
  • röntgenlaitteiston hankinta georgialaiseen Rukhin sairaalaan (Covid 19); Rotarysäätiön projekti GG2012901
  • äidinmaitokeskuksen hankinta Punen alueen keskussairaalaan Intiaan; Rotarysäätiön projekti GG1752861
  • tietokonetomografialaitteiston hankinta köyhien asuinalueen sairaalaan Punessa Intiassa; Rotarysäätiön projekti GG1987362
  • katso viime vuosien Global Grant -hankkeitamme tästä

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka: