Palveluprojektimme

Omat palveluprojektimme oman klubin toimesta tai yhteistyössä muiden klubien tai hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa ovat tapa tehdä hyvää paikallisesti, valtakunnallisesti tai jopa kansainvälisesti.

Joitakin esimerkkejä viime vuosien projekteista ovat:

– varainkeruu pienten koululaisten kenkien hankintaan yhteistyössä kongolaisen pastori Samuel Muderhwan kanssa orpokodin lapsille, kun he aloittavat koulun

– jalkapallovalmennuksen mahdollistaminen ei-kilpailulliseen nuorisotoimintaan matalalla kynnyksellä paikallisen seuran kanssa

– tietokoneiden ja oheislaitteiden hankinta Nuorten Ystävien klubitalolle tukemaan mielenterveys- ja kuntoutusstyötä sekä antamaan mahdollisuuksia omien julkaisujen tekoon ja työntekotaitojen kehittämiseen. Projekti oli yhteistyö paikallisten Lionsklubien ja toisten rotariklubien kanssa.

Ideat palveluprojekteihin syntyvät omista jäsenistämme eli jokainen voi tuoda omaa osaamistaan ja kiinnostustaan toimintaamme.