Tule mukaan

Kokoonnumme viikkokokoukseen maanantaisin klo 16.30 – 18.00 Kahvila Leipomokaupassa, Myllytie 2, Oulu. Useimpiin kokouksiimme voi osallistua myös etäyhteydellä. Lokakuussa järjestämme End Polio Now –keräystapahtuman kaupungilla. Klubimme perinteisiin kuuluvat mukavat illanistujaiset, joihin myös ystävät ja avecit ovat tervetulleita, esim. kevättalven Kaamoksen kaatajaiset.

Etsimme aktiivisesti mahdollisuuksia olla hyödyksi apua tarvitseville omalla paikkakunnallamme. Klubimme jäsenet ottavat aktiivisesti osaa myös rotarypiirimme sekä maailmanlaajuisen rotaryjärjestön hankkeisiin ja tapahtumiin.

Tervetuloa mukaan kokouksiimme ja muuhun toimintaamme. Ota yhteyttä klubin presidenttiin sopivan ajankohdan löytämiseksi. Odotamme tapaavamme sinut pian!

Ota yhteyttä

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.

Kokoontumistiedot

Paikka: