Hyvät Lahti-Wellamon rotarit

Viime torstaina pidimme klubineuvottelun. Esittelin mm. My Rotarya, joka on jokaisen Rotary some-kanava. Sieltä näkee kaiken ajankohtaisen materiaaIin, mikä koskee Rotarya. Klubin virkailijat ylläpitävät klubin vuositavoitteita ja päivittävät niiden toteutumista My Rotaryn kautta. Tulevaisuudessa jäsenrekisteri saattaa siirtyä ainoastaan ylläpidettäväksi My Rotaryyn. Sen vuoksi olisi suotavaa, että mahdollisimman moni Wellamostakin kirjautuu sinne. Itsestä ei tarvitse sähköpostiosoitteen ja salasanan lisäksi täydentää kuin perustiedot kuten osoite. Piirikuvernööri on luvannut PHFn kolmelle ensimmäiselle klubille (3 jäsenmäärältään eri kokoluokkaa = 9 PHFää) jonka kaikki jäsenet ovat kirjautuneet My Rotaryyn. Näin tärkeäksi työkaluksi piirikin näkee My Rotaryn. Miksi siis emme kaikki ottaisi sitä käyttöön? Annan mielelläni apua kaikille tarvitsijoille.

Toinen asia, mitä ehdimme klubineuvottelussa käsitellä on ensi kauden ohjelma. Tuleva presidentti kuuluttaa toiveita ja ideoita niin ohjelmanumeroiksi kuin teemaksikin. Ystävällisesti välittäkää näitä Hannu Sarikalle sähköpostitse.

Tämän viikon torstaina on pitkästä aikaa oman veljen esitys. Hannu Varpila esittelee eläkkeelle siirryttyään aloittamaansa maalausharrastusta. Tervetuloa kaikki mukaan! Olen itse myyntikokouksessa Nizzassa, joten Hannu Sarikka toimii kokouksessa presidenttinä.

Muita tapahtumia:

12.2.      IC: DuuniExpo, Mukkulankadun NiemiCampus