Torstaina 5.5.2022  kokoonnuimme klubimme viikkokokoukseen  Lahden Upseerikerholle ja Teamsiin.  Esitelmän aiheena oli Lahden Pelicans Oy, josta meille oli tullut kertomaan Lahden Pelicans Oy:n liiketoimintajohtaja ja klubimme jäsen Jarkko Hämäläinen. Mielenkiintoisessa esityksessä hän kertoi urheiluseura Lahden  Pelicansin ympärille rakennetusta liiketoiminnasta, joka tukee varsinaista urheilutoimintaa. Esitelmässään Jarkko kertoi myös, että Lahden Pelicans pelaa nykyisin Päijät-Hämeelle eikä vain pelkästään Lahdelle. Urheilutoiminnan lisäksi seura tuottaa hyvinvointipalveluita ja –valmennuksia. Yhteistyökumppaneita on paljon ja niitä tulee myös lisää, koska moni yritys haluaa profiloitua Pelicansin kautta mm. ympäristöasioissa.

Kokouksessa luovutettiin myös plakaatteja rotaryvuoden merkkipäiväsankareille klubin heidän nimissään tekemästä €50 säätiölahjoituksesta. Plakaatin kokouksessa saivat Kari Airas (85), Jorma Sakomaa (80) ja Reijo Soininen (70).

Jyri Kettunen