Lahti-Wellamon ensimmäinen kesätauon jälkeinen, ja samalla uuden kauden ensimmäinen, kokous pidettiin 30.7.2020 perinteiseen tapaan Lahden Upseerikerholla- Paikalle oli saapunut 11 veljeä. Kokouksen avasi allekirjoittanut klubin uusi presidentti Hannu Sarikka. Klubin kokouksessa kevätkaudella oli esitetty toivomus, että veljet käyttäisivät kokousten aluksi 5 minuuttia kertoakseen itsestään ja kuulumisistaan. Käytin aluksi tämän  toivomuksen mukaisesti 5 minuuttia ja esittelin itseni ja lyhyen historian elämästäni.

Tämän jälkeen käytiin läpi esittelemäni klubin toimintasuunnitelma ja viikko-ohjelma. Todettiin muun muassa, että viikko-ohjelmassa joudumme sietämään jonkin verran muutoksia, kun halutun esitelmöitsijän aikataulussa ei ole aina tilaa meidän haluamanamme aikana. Klubin ajan tasalla olevan ohjelman voi käydä varmistamassa nettiosoitteessahttps://www.rotarykalenteri.fi/Lahti/.

Lopuksi keskusteltiin lyhyesti kokousmenettelystä. Todettiin, että nykyisellä koronaepidemian tilanteella voidaan pitää viikkokokoukset paikan päälle tulemalla. Tilannetta seurataan ja reagoidaan tarvittaessa tilanteen edellyttämällä tavalla.

Hannu Sarikka

Presidentti,  RK Lahti-Wellamo