Hyvät Lahti-Wellamon rotarit!

Kokoonnuimme viimeksi 7.5. verkossa jossa Teamsin kautta 10 veljeä sekä vaihto-oppilaamme Rebecca kertoivat kuulumiset ja miten kukin on pärjännyt tämän korona-epidemian aiheuttamien rajoitusten kanssa. Paljon oli kalasteltu, lenkkeilty, mökkeilty, golfattu, veneen kevät kunnostusta, pyritty pitämään tiettyä rytmiä yllä. Oli uusiakin kokemuksia: auton renkaan vaihto onnistui odottaessa, autosta nousematta. Kaupassa oli pyritty käymään aikaisin aamulla, erityisryhmien vuorolla. Haasteena oli koettu mm. se, ettei lastenlapsia oltu päästy näkemään mutta useat olivat ratkaiseet ongelman Facetime ym. videopuhelujen muodossa. Jokunen meistä oli etätöitäkin tehnyt: videokonferensseja on riittänyt ja työpäivät olivat venyneet välillä pitkiksi.

Toukokuun ajan kokoonnumme vain virtuaalisesti. Seuraava teams-kokous on torstaina 14.5. klo 17:30. Aiheena on harraste-esitelmä ja allekirjoittanut aikoo kertoa Ford Mustangin historiasta. Tuo automaailman eräs tunnetuin malli on ollut yhtäjaksoisesti tuotannossa jo 56 vuotta. Linkki kokoukseen on lähetetty jäsenten sähköpostiin 12.5.2020.

Helatorstaina 21.5. emme kokoonnumme mutta torstaina 28.5. on vuorossa Klubineuvottelu aiheena Klubin Strategia, jonka vetää tuleva presidentti Hannu Sarikka.

Kesäkuun kokoukset:

4.6.        Teams-kokous aiheena: Kevätkokous. Käsittelyssä kaikki sääntöjen määräämät asiat kevätkokoukselle. Tuleva presidentti kertoo myös toimintasuunnitelmasta tulevalle kaudelle. Myös vaihto-oppilas Rebecca kertoo Suomen vuodestaan. Varaudu, että kokous tavanomaista pidempi.

11.6.     Teams-kokous aiheena: Ego-esitelmä/ Marko Kallioinen

18.6.      Juhannusviikko – ei kokousta