Hyvät RC Lahti-Wellamon rotarit!

Torstaina tuleva presidenttimme Hannu Sarikka vetää Klubineuvottelun ja kyselee wellamolaisten ajatuksia klubin strategiasta. Saitte erillisen kutsun, missä Teams-kutsu. Toivotan kaikki mukaan vaikuttamaan klubin kehittämiseen!

Jäsenkyselyn pohjalta olen tehnyt päätöksen, että jatkamme virtuaalikokouksia kauteni loppuun eli käätyjen vaihtoon 25.6. saakka. Pyrimme jatkamaan varsinaisia kokouksia tilanteen näin salliessa uutta Rotary-vuotta aloittaessamme elokuussa. Klubilaisten terveys ja turvallisuus menee kaiken muun edelle, ja näin on myös suositeltu Rotary-klubeja toimimaan tulevan kauden maailman presidentin Holger Knaackin toimesta. Olen positiivisesti yllättynyt Teams-kokouksiin osallistujien määrästä, ja uskon, että loppukauden 4 kokousta saadaa hoidettua mukavasti näin virtuaalisestikin. Ne, jotka haluavat ottaa puhelimitse yhteyttä kokoukseen ilman tietokonetta, ottakaa minuun yhteyttä.

Laitan tähän oheen myös kutsuna teille kevätkokouksemme asialistan 4.6. Kevätkokouksen jälkeen vaihto-oppilaamme Rebecca Merner kertoo meille vuodestaan Suomessa. Hänen suunniteltu kotiinpaluunsa tapahtuu 25.6.

Ystävällisin terveisin,

Jukka