Tervehdys,

28.4.2022 kokoonnuimme klubimme sääntömääräiseen kevätkokoukseen Lahden Upseerikerholle ja Teamsiin.  Kokouksessa tulevalle kaudelle 2022-2023 valmistautuva presidentti Yrjö Tolvanen esitteli klubin talousarvion, jossa otettiin kantaa myös jäsen- ja liittymismaksun suuruuteen. Liittymismaksua ei ole ja jäsenmaksu pidettiin ennallaan. Tulevan presidentin mukaan toimintasuunnitelman ja syyskauden ohjelman saattamista lopulliseen muotoon jatketaan vielä ja ne hyväksytään lopullisesti syksyllä. Kokouksessa päätettiin myös komiteoiden puheenjohtajat seuraavasti:

Hallintokomitea

• Presidentti Yrjö Tolvanen

Jäsenyyskomitea

• Presidentti Yrjö Tolvanen

Julkisuuskuvakomitea

• Reijo Soininen

Palveluprojektit – komitea

• Roope Kivekäs

Rotarysäätiökomitea

• Mika Kaunomäki

Nuorisovaihtokomitea

• Jorma Kycling

Komiteoihin tarvitaan myös jäseniä ja osallistumalla pääset vaikuttamaan klubin toimintaan.

Kevätkokousta edeltäneessä hallituksen kokouksessa klubin hallitus päätti, että klubi hakee piiriapurahaa ”Ukrainaprojektille”, jossa autetaan Lahteen saapuneita Ukrainan pakolaisia. Projekti täsmentyy SPR:n ja muiden avustustahojen kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen ja kun tiedetään myönnetyn määrä. Kevätkokouksessa projekti tuotiin klubin jäsenille tiedoksi ja siitä tiedotetaan lisää myöhemmin.

Shelterbox-keräys:

Klubimme keräys kahden Shelterboxin lähettämiseksi, jotka on siis jo klubimme toimesta maksettu ja toimitettu Ukrainaan, on tähän mennessä tuottanut 750 euroa, eli käytännössä toinen Shelterbox-on jo katettu. Keräysaikaa on 30.6. asti. tilinumero lahjoituksille on FI6256121120040636, eli sama mitä jäsenmaksuille. Minimilahjoitus on €30, mutta isompiakin summia saa lahjoittaa.

Jyri Kettunen