Tervehdys,

Eilen kokoonnuimme runsaslukuisesti IC-kokoukseen Lahden Upseerikerholle ja kuulimme klubimme jäsenen Lahden kaupunginvaltuuston puheenjohtajan Juha Rostedtin esityksen Lahden kaupungin ajankohtaisista asioista.

Ensimmäinen osio käsitteli Päijät-Hämeen hyvinvointialueen valmistelua. Liitteenä olevasta linkistä läydät diaesityksen sisällön.

Esityksen toisessa osiossa Juha kertoi Lahden Kisapuiston tänä vuonna valmistuneesta kokonaissuunnitelmasta alueen kehittämiseksi. Suunnitelma on esitelty syyskuussa kaupungin hallitukselle, joten se on todella tuore ja ajankohtainen. Suunnitelma käsittää uuden pääkatsomon rakentamisen, pesäpallokentän ja tekojääradan rakentamisen sekä muun alueellisen rakentamisen. Lisäksi suunnitelmassa on optio UEFA 3-luokituksen mukaisille lisäyksille, jolloin alue voisi toimia tapahtumapaikkana myös sen mukaisille tapahtumille.

Aurinkoisin terveisin

Jyri