Tervehdys

Eilisessä klubimme viikkokokouksessa keskusteltiin kokousmenettelystä ja tulevasta ohjelmasta. Vallitseva hybridikäytäntö, jossa kokoukseen voi osallistua joko paikan päällä tai Teamisin kautta virtuaalisesti sai eniten kannatusta ja sitä päätettiin jatkaa. Lahden Upseerikerho on alkanut vaatia asiakkailta koronapassia, mikä kannattaa jatkossa varata esille, kun tullaan lounaalle. 9.12. saakka Upseerikerho toimii vain tilausravintolana ja tarjoilee lounasta vain ennakkovarauksen tehneille asiakkaille, kuten meille.

Itsenäisyyspäiväviikon ohjelmaan, kuten ehkä olette jo saaneetkin kuulla, on tullut muutoksia. Lahden Upseerikerho peruutti 5.12. tilaisuuden vähäisen osallistujamäärän vuoksi (25 henkilöä). Myös Puolustusvoimat peruutti Itsenäisyyspäivän paraatin, joka oli suunniteltu pidettäväksi Lahdessa.

Varsinaisena kokouksen aiheena oli kevätkauden ohjelma, mistä myös keskusteltiin aktiivisesti. Ohjelma on suunniteltu hallituksessaja nyt se keskusteltiin läpi viikkokokouksessa. Puhtaaksi kirjoitettu ohjelma tämän viestin liitteenä. Ohjelmalla on ollut tapana elää matkan varrella ja ajantasainen kalenteri löytyy myös kevätkaudella https://www.rotarykalenteri.fi/Lahti/ nettiosoitteesta, mistä näkyy myös muiden Lahden klubien viikko-ohjelmat sekä Rotarypiirimme 1390 tapahtumia.

Jyri Kettuunen

Presidentti