Varsinaisena viikkokokouksen aiheena oli tällä kertaa rotarypiirimme 1390 kuverööri DG Eila Parviaisen vierailu. Puheessaan kuvernööri totesi klubimme toteuttamien palveluprojektien olevan hienosti toteutettuja, mutta kehotti kertomaan niistä myös median kautta klubin ulkopuolelle. Sitten kuvernööri esitti kysymyksen, että millainen klubimme on viiden vuoden kuluttua, mistä keskustelu eteni jäsenhankintaan. Todettiin, että klubin julkisuuskuvalla ja jäsenyyden merkityksellä on tärkeä rooli jäsenhankinnassa.  Hänen mukaansa klubin on myös tarpeellista rakentaa tulevaisuutta ja ottaa myös joitakin uusia asioita käyttöön vanhojen hyvien lisäksi. Kuvernööri lupasi myös tulla mukaan  marraskuun ”Tuo kaveri kokoukseen”-iltakokouksemme kertomaan rotarista.

Muistoksi vierailusta hänelle annettiin klubin viiri.