Kiirastorstaina vierailimme Lahden pääkirjastossa. Ei ole kirjasto niin kuin ennen, ja hyvä niin. Kolme paikalla olleista oli lainannut kirjoja jo puukirjastosta. Puukirjasto oli entinen puurakenteinen hotelli ja entinen Lahden lyseo Hämeenkadun ja Mariankadun risteyksessä. Sittemmin kirjasto muutti Sibeliuksenkadun ja Hollolankadun kulmaan, missä uutuutena oli  musiikkikirjasto. Vuonna 1990 valmistui nykyinen pääkirjasto. Lisäksi Lahdessa toimii 8 lähikirjastoa ja 2 kirjastoautoa. Lahden kirjasto toimii myös maakunnallisena kirjastona. Tästä tarkemmin netissä Kirjastot – Lahti. Hienosti toimii myös netissä oleva Lastu -kirjasto Etusivu | Lastu-kirjastot (finna.fi), mistä kaikki lainattavissa olevat kirjat, levyt, elokuvat, äänikirjat, nuotit, videopelit, lautapelit, jne. ovat helposti löydettävissä ja varattavissa. Eikä siinä vielä kaikki! Katso tästä kirjaston palvelut.

Meitä oli vierailulla 7 rotaria ja 2 klubitalolaista.

Hyvä esitys, hieno sisältö!                                     Kuuntelijat tarkkana

Kasvislounas vierailun päätteeksi