Vieraanamme olivat jo kohta vuoden Suomessa ollut Kestrel Foley sekä ensi kaudeksi USA:an lähtevä Touko Penttilä.

Kestrelin suomen kielen taito on hämmästyttävä. Hän puhuu lähes virheettömästi ilman aksenttia, ja hallitsee suomen hankalat sanojen taivutukset. Melkoinen saavutus! Oppinsa hän on saanut alkuun koulussa muiden vaihto-oppilaiden kanssa, mutta isolta osin yksityisesti ja itsenäisesti. Wellamo on tukenut hänen kieliopintojaan. Kestrel kertoi, että kotona hänellä on suomalainen ystävä, jonka kanssa hän voi pitää yllä kielitaitoaan. Näin Kestrel esitteli kulunutta vuotta.

Toukosta klubimme ja Suomi saa hienon lähettilään USA:n Ohioon Suurten järvien rannalle. Urheilullinen, Lahti FC:ssä pelaava Touko kertoi harrastuksistaan, perheestään ja tulevan vuoden odotuksistaan. Katso tästä hänen esityksensä. Esitys on ensiversio esityksestä, jonka Touko pitää USA:ssa klubinsa tilaisuudessa.

Vaihto-oppilaita kuuntelemassa oli 8 rotaria.