Kolmisenkymmentä alueen rotaria kokoontui ravintola Voittoon Urheilukeskukseen kesän aloitukseen ja käätyjen vaihtoon. Tunnelma oli kesäisen rento ja välitön. Useille osallistuneille oli uusi asia, että on olemassa Rotary-hymni, oikestaan reipas ralli, jonka saattamana rotary-lippu saapui mukaan tilaisuuteen.

Wellamo palkitsi Roope Kivekkään Paul Harris Fellow -merkillä hänen aktiivisesta ja ansiokkaasta työstään Wellmon rotarina. Suomi2030 -keskustelujen jatko, palveluprojektien vetäminen ja nuorisovaihtoaktivisimi olivat hänen erityiset ansionsa mukavan luonteenlaadun lisäksi.

Katso Niko Niemen ottamat kuvat tilaisuudesta.

AG Jyri Kettunen toivotti vieraat lämpimästi tervetulleeksi. Tilaisuudessa jaettiin huomionosoituksia: Presidentti Kimmo Kiljunen Lahden RK ja Roope Kivekäs Wellamo RK saivat Paul Harris Fellow tunnustukset. Lahden klubin sihteeri J-P Keränen palkittiin vuoden rotariksi. Nykyisten presidenttien käädyt nostettiin tuleville presidenteille yhteisryhmänä. Tuleva nimitetty piirikuvernööri Tapio Vihersaari toivoi Lahden alueen yhteisiin piiritilaisuuksiin saatavan apua kaikista klubeista. “Tämä on Lahden yhtyeinen asia.”