Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
27.01.2022

Tervehdys Veljet ja Sisaret,

Kutsun teidät lämpimästi tervetulleeksi rotaryklubimme IC-viikkokokoukseen  huomenna to 27.1 klo 11.45 Lahden Upseerikerholle. Kokouksen aiheena on Lahti Euroopan Ympäristöpääkaupunki 2021 vuoden yhteenveto , joista meille esitelmöi johtaja Milla Bruneau .

Kokoukseen on mahdollisuus osallistua myös Teamsin kautta.  Linjat aukeavat klo 12.15 ja kokous päättyy klo 13.00. Esityksen ajaksi Teams-kamerat ja mikrofonit pyydetään sulkemaan. Esityksen lopussa on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Toivotan myös lämpimästi alueen muiden klubien jäsenet, avecit sekä klubimme uudet jäsenkandidaatit tervetulleeksi mukaan tilaisuuteen.

Presidentit ja sihteerit voivat myös jakaa tarvittaessa Teams-linkkiä eteenpäin.

RK Lahti-Wellamo

Jyri Kettunen