Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
17.02.2022

Tervehdys,

Kutsun teidät lämpimästi tervetulleeksi rotaryklubimme viikkokokoukseen  huomenna to 17.2. klo 11.45 Lahden Upseerikerholle. Kokouksen aiheena on  ”Mitä aluevaalien 23.1. tulos merkitsee?”. Aiheesta tulee meille paikan päälle kertomaan Lahden kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Juha Rostedt Kokoukseen mahdollisuus osallistua myös Teamsin kautta. Linkki löytyy tämän viestin alareunasta. Linjat aukeavat klo 12.15 ja kokous päättyy klo 13.00. Esityksen ajaksi Teams-kamerat ja mikrofonit pyydetään sulkemaan, että linjayhteys toimii paremmin. Esityksen lopussa on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Toivotan myös lämpimästi kaikki klubimme uudet jäsenkandidaatit tervetulleeksi mukaan tilaisuuteen ja tutustumaan toimintaamme.

Jyri