Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
15.06.2022

KUTSU KAIKILLE ROTAREILLE (avec)

Lahden alueen kaikkien kahdeksan (8) Rotaryklubin yhteiseen käätyjen vaihtoon keskiviikkona 15. kesäkuuta 2022 klo 18:00 Bar & Restaurant Kommodoriin Myllysaareen Lahdessa.

Vesijärven aaltojen liplatus veneiden kylkiin, kävelysillan tervaisa tuoksu ja puiden havina toivottavat sinut seuralaisinesi tervetulleeksi Myllysaareen klo 18.00. Ravintola Kommodorissa vietämme kesäisen juhlavan yhteisen päivällishetken, joka huipentuu apulaiskuvernöörin ja presidenttien käätyjen vaihtoon, sekä klubikohtaisiin palkitsemisiin.

Kaikki rotarit seuralaisineen ovat tervetulleita.
Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään 31.5.2022 osoitteella

jpkeranenjp@gmail.com tai puhelimella 041 544 4571.

Samalla voit kertoa mahdollisista ruokarajoituksista.
Pukeutumiskoodilla ei näin kesäisenä päivänä tarvitse stressata. Pukeudu kesäisen siististi, juuri niin kuin sinusta hyvältä ja sopivan arvokkaalta tuntuu. PHF- merkkejäkin on nyt mahdollisuus pitää esillä.

Lämpimästi tervetuloa!