Lahti-Launeen klubilla on ollut vaihto-oppilastoimintaa vuodesta 1996. Klubi kutsui lähes kaikki lähettämänsä vaihto-oppilaat kokoukseensa 7.10.2021 kertomaan kuulumisensa. Paikalle tulivat Antti Nippala, Esa Irri, Mari Ruusuvuori ja Veera Laine. Etänä osallistuivat Veera Vives, Heidi Melkas (Dohasta) ja Reetta Rautkivi. Lisäksi muutama lähetti sähköpostiterveiset.

Oli palkitsevaa kuulla, kuinka kiitollinen jokainen heistä on rotarien mahdollistamasta vaihto-oppilasvuodestaan ja sen suuresta, joidenkin kohdalla jopa käänteentekevästä, vaikutuksensa koko heidän elämäänsä. Toivomme mahdollisimman monen heistä liittyvän nykyisen kotipaikkakuntansa rotaryklubiin. Muutamilta saimmekin jo myönteisiä signaaleja omaan klubiimme tulemisesta.