Lahti-Launeen Rotaryklubi vietti 30-vuotisjuhlaansa Upseerikerholla. Kiitokset perustajajäsenille viisaista päätöksistä! Kiitos kuvernöörille, apulaiskuvernöörille ja lahtelaisten klubien edustajille ystävällismielisistä tervehdyksistänne, lauluyhtye Cayalle ja OB Ainsleylle  tanssiesityksestä. Juhlassa tapasivat ex-rotarit ja rotarit aveceineen, ja yksi kohokohdista oli klubimme 30-vuotishistoriikin julkistus. Pekka Rajalan toimittamaa julkaisua, jonka graafisesta suunnittelusta vastasi Andreja Valtanen, on saatavana klubisihteeri Harri Silkosuolta.
Juhlatoimikunta toivottaa meille kaikille reipasta mieltä tässä uudessa maailmantilanteessa

>> Katso 30-vuotishistoriikki TÄSTÄ
Klubimme upean 30-v historiikin voitte halutessanne tilata harri.silkosuo(ät)gmail.com ja maksamalla sen klubimme tilille Lahti-Launeen Rotaryklubi ry FI 26 1085 3002 4005 70. Viestikenttään: historiikki. Hinta: klubikokouksen yhteydessä noudettuna 10 € tai kotiin postitettuna 15 €.

Allaolevasta linkistä pääsette katsomaan kuvia juhlastamme.
>> KATSO KUVAT TÄSTÄ