TAVATAAN BRUNSSIN MERKEISSÄ

Piirimme kuvernööri Eija Hatakka-Peltonen tulee klubivierailulle Lahteen
lauantaina 24.8. klo 11-12.30. Klubivierailu toteutetaan yhteisesti RC Lahti-Wesijärven ja RC Lahti- Launeen kesken. Ennen brunssia Eija tapaa Lahti-Wesijärvi klubin hallituksen klo 10.30. Brunssin jälkeen klo 12.30 Eija jatkaa Lahti-Laune klubin hallituksen kanssa.

Paikkana toimii tällä kertaa Lahden Seurahuone (osoite Aleksanterinkatu 14), jossa pääsemme nauttimaan paljon kehuttua brunssia. Brunssin hinta on 29 € / hlö sis. alkumaljan ja se maksetaan paikan päällä Seurahuoneella.

Tarjoilu on huippuluokkaa. Tarjolla on monenlaista herkkua ja Seurahuoneen maan, ellei jopa maailman kuulua ja laajasti kiiteltyä aamiaispöytää kannattaa tulla nauttimaan lähempääkin.https://www.sokoshotels.fi/fi/ajankohtaista/uutinen/lahden-seurahuoneen- herkullinen/011006875_392828

Olet lämpimästi tervetullut innostumaan aina uudestaan rotarytoiminnan tämän hetken ja tulevan haasteista, yksin tai avecin kanssa. Ja mikäli sinulla on rotarytoiminnasta kiinnostunut ystävä, niin tämä on todella mainio tilaisuus kutsua myös hänet mukaan tutustumaan rotarytoimintaan.

Auton saa tarvittaessa Seurahuoneen parkkiin ja vastaanotosta pysäköintitunnuksen, jolla pysäköinti on maksutonta.

Sitovat ilmoittautumiset kuvernööribrunssille maanantaihin 19.8. mennessä Pirjo Virolaiselle,

pirjo.virolainen@elisanet.fi

Rotaryterveisin

RC Lahti-Launeen ja Lahti-Wesijärven psta presidentit Pirjo Virolainen ja René Piiroinen