Lahti-Launeen klubin presidentin käädyt siirtyivät 11.6.2020 Pirjo Virolaiselta Pekka Vahterille Lahden Upseerikerholla. Kiitos Pirjo suuresta, arvokkaasta työstä klubin ja Rotareiden hyväksi.

Kevään teams-kokousten jälkeen ilmassa oli suurta tapaamisen riemua, joka huipentui kahden PHF:n luovuttamiseen. Pekka Rajala sai tunnustuksen klubin 30 v historiikin toimitus- ja kirjoitustyöstä ja juhlatoimikunnan puheenjohtajuudesta ja Andreja Valtanen parhaat kotisivut- kisan voitosta. Sydämelliset onnittelut molemmille! Avecien lisäksi juhlahetkeen osallistui vaihto-oppilaamme Ainsley Alyea (Kanada).

Osallistuminen kevään teams-kokouksiin onnistui tältä klubilta lähes vaivatta, olihan enemmistö jäsenistä mm. kirjautunut jo My Rotary-järjestelmään”, toteaa NVA Arto Jäppinen. Kiitos kuvernööri Eijalle sujuvasta yhteistyöstä ja motivoimisesta My Rotaryyn.