Seppo Huotari luovutti käädyt Heikki Patrikaiselle Lahden Upseerikerholla torstaina 16.6.

Käädyt laitettiin Heikki Patrikaisen kaulaan jo toistamiseen. Heikin puheessa nousi esiin vaihto-oppilastoiminnan merkitys. Klubimme ensimmäinen OB- oppilas (1996–1997) on nyt klubimme jäsen ja
lisäksi klubiin liittyi viime toimintakaudella pariskunta – vanhoja vaihto-oppilaita hekin.

PHF-merkki myönnettiin myös klubimme charter-jäsenelle Pekka Vahterille. Pekka on toiminut monissa eri tehtävissä klubissamme ja edesauttanut vahvasti hyvän leviämistä myös klubia laajemmalle.

Wellamo-klubin lähtevä vaihto-oppilas Unna Ulmanen kävi ilahduttamassa meitä konserttikanteleella ja laululla. Täällä Pohjantähden alla kostutti monet silmäkulmat.

PHF-tunnustus (Paul Harris Fellow) annettiin Lahden Upseerikerhon omistajille Virpi Kesoselle ja Ilkka Koskiselle, jotka omalla toiminnallaan ovat mahdollistaneet klubimme kokoontumisen vuodesta 1998 asti.

Alkumaljat kohotettiin ja sen jälkeen nautittiin lohisoppaa ja mansikkakakkua.

Paikalla oli 24 juhlijaa. Mukana oli niin puolisoita, lapsia kuin lähtevä vaihto-oppilas ja rotexin jäsenkin.
Ilta oli lämmin ja tunnelma niin ikään lämminhenkinen ja kodikas.