Lahti-Launeen Rotaryklubin IC-kokous lähestyy! Toivottavasti mahdollisimman moni voi osallistua iltakokoukseemme.

Tervetuloa kuulemaan Suomen merialueiden tilaa myllertävä asiantuntija-alustus. Luennoitsijamme on sekä Suomessa että kansainvälisesti aiheeseen perehtynyt meritutkiuksen konkari. Nyt olisi mukavaa ja suotavaa, jos voisitte tuoda avecin lisäksi lähipiirinne koululaisia, nuorisoa tai opiskelijoita vieraaksemme kuulemaan tätä meille kaikille ajankohtaista ympäristöasiaa!

Aika: to 20.2.2020 klo 16.30-18.00
Kokousjärjestelyt: tarjolla klo 16.30-17.00 Buffet-ruokailu + kahvit, maksut ravint. kassalle 12 e, luento klo 17-18.
Paikka: Lahden Upseerikerho, Upseerikerhonkatu 3, 15700 Lahti
Luento: Suomen merialueiden tila. Neuvotteleva virkamies Jan Ekebom, Ympäristöministeriö, Luontoympäristö-osasto

Tilaisuus on AVEC.
Sydämellisesti tervetuloa!