Piirikonferenssi 22.-24.4.2022

Piirikonferenssin viikonloppu alkoi perjantaina Pajulahden GET TOGETHER – kutsuvierastilaisudella. Tilaisuutta emännöi DG Eila ja Seppo Parviainen.
Lauantaina Rotarytori aukesi Karisman kauppakeskuksessa. Esittelimme nuorisovaihtoa, Puhdas-Itämeri ja Vesireppuprojektia, Skalluvaaran porokoulua, ShelterBoxia sekä Sihvolasäätiön toimintaa.
Governors Ball iltajuhlassa palkittiin hyvistä töistä useita rotareita. Virtain Rotaryklubi sai Pesänrakentaja-kiertopalkinnon.
Sunnuntaiaamuna muistimme poisnukkuneita rotareita äänimaljojen säestyksessä ja rovasti Matti Piispasen kauniiden sanojen myötä. Upeat puheenvuorot kuulimme DG Lenalta, RID Virpiltä. Kiitos DG Eila Parviaiselle ja kaikkille järjestäjille.

Piirikonferenssin tunnelma. Katso kuvat>