Joulun alla 2020 Hyvinkään Rotaryklubissa virisi ajatus ilahduttaa vähävaraisia paikallisesti. Hyvin lyhyellä aikataululla laitettiin liikkeelle ”Kuusi kaikille” -projekti. Projektin puitteissa jaettiin ennen joulua liki 300 kuusta ja reilut 200 joulukassia, kts. yhteenveto vuoden 2020 tapahtumasta.

Hyvän palautteen johdosta päätimme klubissa jatkaa perinnettä ja jakaa myös jouluna 2021 joulukuusia ja jouluisia kasseja. Kuuset on jo tilattu paikalliselta joulukuusifarmilta, jaettavaa on 200 ensimmäiselle. Kassien sisältö on viime vuottakin monipuolisempi.

Tänä vuonna jako on lauantaina 18.12.2021 klo 9-16 osoitteessa Uudenmaankatu 47. Jako toteutetaan ennakkovarausten perusteella. Ennakkovarauksia pääsee tekemään varauslomakkeen kautta sekä yhteistyökumppaneidemme avulla. Yhteistyökumppanimme näiltä osin ovat Hyvinkään seurakunta, Hyvinkään kaupungin avustusryhmä sekä Hyvinkään toimari.

Laita kalenteriisi jakopäivä 18.12.2021 ja varaa itsellesi kuusi ja kassi!

Yhteistyökumppanit:

Automyynti RantanenDr. OetkerDual Laser