Keitä olemme

Hyvinkään Rotaryklubi on aktiivinen uusimaalainen rotaryklubi. Kokoonnumme joka tiistai tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia alustuksia ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Tuemme  kansainvälisen Rotaryjärjestön humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Keitä olemme

Vaihtoon ulkomaille

Lähetämme ja vastaanotamme vuosittain nuoria maailmalta ja maailmalle. Kiinnostaako sinua vuosi tai kesä ulkomailla?

Kiinnostaako jäsenyys?

Toimimme paikallisena klubina Hyvinkäällä, mutta olemme osa maailmanlaajuista Rotary-verkostoa. Kiinnostaako sinua osallistua toimintaan?

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa