Keitä olemme

Hämeenlinna-Verkatehdas Rotaryklubi on aktiivinen ja nuorekas rotaryklubi. Kokoonnumme aamukokoukseen keskiviikkoisin tapaamaan toisiamme ja kuulemaan kiinnostavia esitelmiä joko omien jäsentemme tai kiinnostavien vieraiden pitämänä. Osallistumme vuosittain aktiivisesti nuorisovaihtoon ja tuemme kansainvälisen Rotaryjärjestön humanitaarisia projekteja. Toteutamme myös paikallisia palveluprojekteja esimerkiksi nuoriin ja ikäihmisiin kohdennettuna.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa