Olemme osa piiriä 1390

Rotarypiirit

Suomessa on viisi rotarypiiriä, joihin kuuluu Suomen lisäksi Viro. Jokaista piiriä johtaa piirikuvernööri (District Governor).

Linkki Piirin D-1390 nettisivuille.

Oma piirimme on D1390.

Kuvernöörin tukena toimivat piirineuvosto, komiteat ja toimikunnat sekä piirin eri alueiden apulaiskuvernöörit. Klubit tekevät ehdotukset kuvernööreistä, ja piirin nimeämiskomitea valitsee ehdokkaista sopivimmaksi katsomansa kuvernöörin. Tuleva kuvernööri nimitetään Rotary Internationalin maailmankonferenssissa.

Piiri järjestää klubeille useita tapahtumia vuoden aikana. Niistä tärkein on tulevien klubipresidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaari (PETS).

Piirikokous järjestetään yleensä syksyisin ja juhlava piirikonferenssi keväisin.

Piirikuvernööri vierailee kaikissa piirinsä klubeissa toimivuotensa aikana. Apulaiskuvernöörit vierailevat oman alueensa klubeissa ja toimivat piirikuvernöörin ja klubien välillä yhteyshenkilöinä.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Cafe Laurell
Sibeliuksenkatu 7
13100 Hämeenlinna

Aika:
Parillisina keskiviikkoina klo 08.00-09.00
Iltakokouksien (klo17-18 )paikka ilmoitetaan kalenterissa

Tarkista Hämeenlinnanseudun klubien tapahtumakalenterista kokousajat ja paikat.