Maanantaina 4.3. ei ole viikkotapaamista Leskirouvassa. Sen sijaan lähdemme viikolla naapuriklubeihin kylään. Jukka käynnisti vierailut kaudellaan. Rotarihan voi mennä minkä tahansa rotaryklubin kokoukseen Suomessa ja maailmalla. Tämä on todella hyvä mahdollisuus verkostoitua ja tätä käytetään paljon eteenkin kansainvälisesti. Aikaisemmin klubin jäsenten läsnäolosta pidettiin kirjaa. Moni meidänkin klubin jäsen kävi ”paikkaamassa” poissaoloaan omasta klubista naapurissa.

Torstaina 7.3. 1. ryhmä menee johdollani Lempäälän Rotaryklubin vieraaksi Siellä kokous alkaa klo 17.45 Ravintola Flemm´sissä.

Perjantaina 2. ryhmä menee Valkeakoskelle Waltikkaan Valkeakoski-Tohka Rotaryklubin vieraaksi. Tätä ryhmää vetää pyynnöstäni Jukka Turunen.

Valkeakoskelle meitä lähti neljä vierailemaan. Onnistuimme yllättämään klubilaiset vierailullamme, joka saattaa johtaa vastavierailuun – aika näyttää. Paikalla oli normaalia enemmän väkeä kuin normaalisti, sillä esiintyjänä Amcor Flexibles Valkeakoski Oy:n paikallisjohtaja Maisa Katila. Yritys oli ennen Bemis Oy ja historiassa vahvasti ollut UPM, joka selittänee klubilaisten mielenkiinnon yritykseen.

Kehno kuva, mutta esitelmöimässä Maisa Katila. Ed.selin Jaana Leppä V-koski-Tohkaklubin ainoa naisjäsen.