Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Klubin projekti nyt

Akaan Rotaryklubi järjestää yhteistyössä Akaan yläkoulujen opinto-ohjaajien kanssa syksyisin kaupungin kaikille peruskoulun 9.-luokkalaisille tutustumispäivän työelämään. Tutustumispäivän tarkoituksena on esitellä Akaan nuorille paikkakunnan erittäin vilkasta yrityselämää.
Peruskoulun viimeinen lukuvuosi on nuorilla valintojen aikaa. Osa suuntaa lukioon, osa ammatillisiin opintoihin. Monelle valinta on myös vaikeaa, oma kiinnostuskin saattaa vielä olla kadoksissa. Siksi tällainen tutustumispäivä on akaalaisille nuorille tavattoman tärkeä.

Osallistumme myös lähiklubien kanssa yhteisiin projekteihin.