Akaan Rotaryklubin 75-vuotisjuhlavuosi alkoi komeasti kolmen uuden jäsenen tervetulotoivotuksin – Niina, Pauliina ja Reijo tervetuloa klubiin! Filosofian tohtori Pekka Kansanen kertoi Vanajaveden pelastamisesta Valkeakosken teollisuuden jätealtaasta tuhansien virkistysaltaaksi ja kalajärveksi. Illan päätteeksi paistettiin lettuja.

Presidentti Juha valmisteli kauden aloitusta Kangassaaren laavulla.

Filosofian tohtori Pekka Kansanen esitelmöi Vanajaveden tilasta alkaen vuodelta 1972.

Vanajavesi keskustelutti illan aikana vas. Antti, Erkki, Pekka Kansanen, uusi jäsen Reijo ja vanha jäsen Reijo.

Juha oli lainannut Akaan srk:lta lettupannut ja valmistanut taikinan partiolaisen asiantuntemuksella. Paistopuuhissa uudet jäsenemme Pauliina (vas.) ja Niina Markun valvovan katseen alla.