Piirin 1390 kuvernööri Simo Hautala ja Vanaja-Hämeen apulaiskuvernööri Jouko Lehtonen piipahtivat klubin vieraina 9.10. Kuvernööri kiitteli klubimme aktiivisuutta, monenlaista ohjelmaa on ja jäsenkehityskin kunnossa. Kuvernööri myös kertasi maailmapresidentti R. Gordon R. Mclnallyn ajatukset maailmanrauhasta, jotka nyt ovat erityisen ajankohtaisia

”Rauha on maaperä, jossa toivo juurtuu. Rotary auttaa luomaan olosuhteita rauhalle ja sellaiselle tulevaisuudelle, joka on elämisen arvoinen. Pysykäämme avoimina ja halukkaina muutokseen, ja pitäkäämme fokuksemme rauhan rakentamisessa maailmaan. Minä kehotan teitä luomaan toivoa maailmaan.”

Piirikonferenssin yhteydessä järjestetään lauantaina 21.10. korkeatasoinen turvallisuuspoliittinen seminaari, johon Akaasta osallistuvat ainakin minä ja Jukka.

Uusi jäsenemme Heikki Ruohomaa sai maanantaina kuvernööriltä rintapieleensä rotarymerkin. Tervetuloa mukaan Heikki.

Heikki Ruohomaa siirtyi klubiimme Valkeakosken Rotaryklubin toiminnan päätyttyä. Pinssin kiinnitti kuvernööri. Tervetuloa Heikki!

Kuvernööri Simo Hautala ryhtymässä puheita pitämään.

AG Jouko Lehtonen tarjosi apujaan klubin toimintaan laajasti.