74-vuotiaan klubimme vuosijuhla järjestettiin kulttuurin, illallisen ja hyvän seuran parissa. Lähdimme Hämeen Turistiauton kuljetuksella Tampereen Komediateatterin Teatteriravintolaan katsomaan komediaa ”Hyvässä nousussa”. Mukanamme myös entisten rotaryveljien puolisot Hellevi Innala ja Riitta Nieminen. Esityksessä näyttelijät Miia Nuutila ja Sanna Saarijärvi kohtasivat lentoasemalla ja ryhtyivät muistelemaan yhteistä nuoruuttaan. Sanna Saarijärvi on syntyisin Viialasta ja jotkut mukana olleista hänet muistivatkin.

Illallinen nautittiin Bistro Tammer-ravintolassa. Hauska yhteensattuma oli, kun ravintolan juomalistan takakannessa oli saman kuohujuoman (Rotari) mainos, jota olemme esitelmien pitäjille antaneet kiitoksena.

Matkan aikana, mennen tullen, Marko Peltola ja Seppo Pentti tarjoilivat virvokkeita matkalaisille.