Näillä sanoilla viikkoa ennen kokousta kutsuttiin jäseniä osallistumaan syyskokoukseen.

”Ensi maanantaina 10.10. kokouksemme tärkein sisältö on yhdessäolon lisäksi syyskokous, josta kutsu lähetetty aiemmin. Klubimme täyttää ensi vuonna 75 vuotta. Tulevalla presidentillä Juha Kososella on jo virinnyt hienoja asioita juhlavuoden tekemiseen. Syyskokouksessa käsitellään myös kauden 2024-2025 tulevia toimihenkilöitä. Juha on ansiokkaasti saanut tehtäviin henkilöitä, mutta presidentin paikka oli vielä auki tiistaina tavatessamme. Presidentin rooli on vuosien varrella saanut nykyaikaan paremmin istuvia muutoksia. Vaikka klubimme jäsenmäärä on vähäinen, niin tehtäviä on hoidettu yhteistuumin, jolloin presidentin työsarkakin on vähentynyt. Pyydän vielä kaikkia harkitsemaan onko sinulla mahdollisuus ottaa vastaan tuo puuttuva presidentin tehtävä kaudelle 2024-2025.Tervetuloa syyskokoukseen!”

Syyskokous sujui perinteisissä merkeissä Eero Virtasen toimiessa puheenjohtajana. Juhlavuoden 2023-2024 hallitukseen valittiin seuraavat henkilöt:

• –                           presidentti: Juha Kosonen, varapresidentti. Eero Virtanen
  • –                           tuleva presidentti: 2024-2025: tehtävä vielä avoin
  • –                           pastpresidentti ja Rotarysäätiöasiamies: Jukka Turunen
  • –                           1. sihteeri: Hilkka Rekola
  • –                           2. sihteeri (julkaisut yms.): Lea Sirén
  • –                           rahastonhoitaja: Erkki Väisänen
  • –                           klubimestarit: Hannu Lehtinen, Marko Peltola ja Antti Veräväinen

Juha esitteli tulevaa hallitusta. Valitettavasti emme kauden 2024-2025 presidenttiä syyskokouksessa päässeet valitsemaan.