SM Rotary golfkilpailu onnistui hyvin Tawast Golfissa 20.6.23

Vanajaveden Rotaryklubi järjesti SM Rotary golfkilpailut Tawast Golfin kentällä. Keli suosi meitä golffaajia, joten mitäs siinä kilpaillessa upean hienossa kesäsäässä ja hyvässä seurassa. Golffaajia olikin paikalla runsain mitoin, yhteensä 83 pelaajaa.

Katri Selin-Nurmi takeaway-kassien jaossa. Kuva Marjut Suokanto

Aamutunnelmaa Rotary ja Tawast Golf. Kuva Marjut Suokanto

Aamu aloitettiin klubilla aamiaisella ja harjoitusalueella lämmitellessä, jos halusi vielä hioa lyöntiä. Puoli tuntia ennen lähtöä järjestelyjen edustaja Vanajaveden Rotaryklubin Raimo Aho, International Golfing Fellowship of Rotarians Suomen osaston puheenjohtaja PAG Risto Turunen, DGE Simo Hautala ja Tawast Golfin toimitusjohtaja Vesa Rontu toivottivat rotareille hyvää kilpailupäivää.

Kilpailun tulostaso oli todella korkea. Vuoden 2023 Suomen rotarymestariksi julistettiin Seppo Renko Tampere Jussinkylän Rotaryklubista ja hän voitti myös tasoituksettoman lyöntipelin. Sen lisäksi Seppo voitti tasoituksellisen lyöntipelin omassa divisioonassaan (Div 1). Parhaana yli 75-vuotiaiden sarjassa voiton vei Markku Tähtinen Meri-Naantalin Rotaryklubista ja hän voitti myös tasoituksellisen pistebogeyn omassa divisioonassaan (Div 3).  Harri Rautala Meri-Naantalin Rotaryklubista voitti 2-divisioonan tasoituksellisen pistebogeyn. Meri-Naantalin Rotaryklubi voitti joukkuekilpailun ja mainittakoon, että Vanajaveden Rotaryklubi tuli joukkuekilpailussa toiseksi. Hopeajoukkueessa olivat Raimo Aho, Miika Miettinen ja Marjut Suokanto. Seuralaissarjan voitti Matti Lisitsin Tawast Golfista.

Rotarien Suomen mestari v. 2023 Seppo Renko (oik) ja palkintojen luovuttajana Risto Turunen.

Kaikki tulokset ovat katsottavissa Tawast golfin kilpailukalenterista https://tawastgolf.fi/kilpailukalenteri/ . Lisäksi oli mahdollisuus voittaa arvonnassa.

Onnea voittajille ja kiitokset kaikille osallistujille! Suurkiitos myös yhteistyökumppaneille ja sponsoroijille, joita olikin paikallisesti iso joukko: Tawast Golf ry, Isännöinti Kuvaja Oy, Kaisan kukka, LähiTapiola Loimi- Häme, Hankkija Oy, Lammin Säästöpankki, Tapojärvi Oy, Tori-Optiikka Oy, Pohjantähti, OP Etelä-Häme, Viking Line Oy, Citymarket Hämeensaari

Kiitokset kuvaaja Niko Niemelle Rotaryklubi Lahti-Wellamosta! Lisää kuvia on nähtävissä https://nikoniemi.kuvat.fi/kuvat/Rotary+SM+Golf+2023+Tawast-Golf/

Vanajaveden Rotaryklubin järjestelytoimikunnan puolesta: Raimo Aho, Marita Lisitsin ja Marjut Suokanto

Jouko Pakarinen (vas), Simo Hautala (kesk) ja Raimo Aho (oik) tutkivat golfkilpailun yhtä kiertopalkintoa.