Vanajaveden Rotaryklubi oli tänä vuonna vastuuvuorossa Rotaryn Elomessuosastosta.

Teltan pystytyksessä mukana Miika Miettinen, Seppo Kivinen, Matti Ronkainen ja Pertti Oksanen

Lauantain hyvä sää houkutteli messuille paljon väkeä. Sunnuntaina aurinko pysyi pilviverhon takana, mutta ihmisiä oli kuitenkin liikkeellä ja kiinnostusta Rotarytoimintaan ja nuorisovaihtoon sekä Rotaract toimintaan löytyi viikonlopun aikana. Teltalla olivat päivystämässä Vanajaveden klubin vuorolla (kuva) mm. Erkki Alanen, Raimo Aho, klubimme Australialainen vaihto-oppilas Sian Crossman, Viivi Lindholm ja Jonna Eloranta Hämeenlinnan Rotaractista sekä juuri Suomeen tullut Hämeenlinnan Rotaryklubin Mexicolainen vaihto-oppilas David.