Klubissamme vietetään nyt hiljaista aikaa, ja presidentillä on vapaita viikkoja.

Päätimmekin vaimon kanssa lähteä mökille koronaevakkoon, kun luvassa oli lämpimiä keväisiä päiviä. Pakkasimme viikon eväät mukaan ja ajoimme pysähtymättä Sastamalaan, siellä oli rauhallista, ei tarvinnut väistellä ketään. Puuhia löytyi sopivasti, jatkettiin syksyllä kesken jäänyttä haravointia. Klapihommia oli mukava tehdä. Majava oli nimittäin tehnyt rannassa tihutöitä, kaatanut pari pientä rantakoivua ja jättänyt parin isomman kaatamisen kesken. Niistä kertyi melkein kesän saunapuut.

Linnunpöntöt piti huoltaa ym. ym.

Aurinkoisessa kevätkelissä oli ilo touhuilla. Loppuviikosta eväät alkoivat kuitenkin loppumaan ja oli lähdettävä takaisin, taas pysähtymättä suoraan kotiin. Ei aiheutettu tartuntavaaraa itsellemme, eikä muille.

Saa nähdä miten tässä käy, onko tämä rotarivuosi osaltani paketissa. Toivottavasti ei. Oikein mukavaa kevättä teille kaikille Vanajaveden klubilaisille. Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne. Terveisin Raimo