Torstai aamuna 18.6. suoritettiin Vanajaveden Rotaryklubin käätyjen vaihto Kaupunginpuiston paviljongissa. Yön kovan ukkosilman jälkeen aamu oli raikkaan aurinkoinen, paikalla oli toistakymmenta rotaria ja lähes saman verran puolisoita.

Poikkeuksellisen kevään jälkeen tämä oli ensimmäinen yhteinen tapaaminen kolmeen kuukauteen. Kahviteltiin ja kuunneltiin Kivisen Sepon harmonikan kesäisiä säveliä.

Raimo luovutti käädyt Annelle hivenen haikein mielin, mutta samalla helpottuneena, koska klubin ohjakset siirtyivät nyt Annen varmoihin käsiin. Tilaisuuteen saatiin Aloha tunnelmaa, peruuntuneesta piirikonferenssistä jääneiltä Hawaiji koristeilla.

Anne Nieminen ja Raimo Aho Aloha tunnelmissa

Past presidentti Raimo Aho ja puolisonsa Kaisu Aho sekä uusi presidentti Anne Nieminen sekä puolisonsa Seppo Nieminen.

Kesän jälkeen klubin viikkokokoukset alkavat elokuussa, ainakin aluksi Militarian Tykkihallissa. Siellä saadaan pidettyä riittävästi etäisyyksiä.