Hämeenlinnan klubien presidenttien käädyt vaihtuivat yhteistilaisuudessa Museo Militarian Tykkihallissa 21.6.2023. Samassa tilaisuudessa vaihtuivat myös kuvernöörin käädyt. Kuvernöörin vastuullista tehtävää hoitaa tällä kaudella Simo Hautala Vanajaveden Rotaryklubista.

Kuvassa kuvernööri Esa Mäkinen, tuleva kuvernööri Simo Hautala ja kuvernööriehdokas Anssi Kuoppala.

Käätyjen vaihduttua IPDG kuvernööri Esa Mäkinen ja kuvernööri Simo Hautala

Vanajaveden Rotaryklubin käädyt vaihtuvat. Kari Suokas luovuttaa käädyt Jouko Pakariselle.

Presidentit käätyjen vaihdon jälkeen. Vasemmalla past presidentit Kari Suokas Vanajavesi, Asta Mattila Verkatehdas, Antero Lähteenmäki Hämeenlinna ja Kaj Nordenswan Aulanko.

Keskeltä oikealle kauden 2023-2024 presidentit Tapio Aaltonen Verkatehdas, Olavi Virtamo Hämeenlinna, Jukka Lepistö Aulanko ja Jouko Pakarinen Vanajavesi.

Vanajaveden Rotaryklubi kiitti past presidentti Kari Suokasta PHF tunnustuksella hyvin sujuneesta rotary vuodesta.