Tule mukaan

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa. Isoissa kaupungeissa saattaa olla useita rotaryklubeja.  Klubeja on Suomessa ja Virossa yhteensä 300, joista virolaisia klubeja on 19. Meitä rotareita niissä on yhteensä noin 10 300.

Kaksikielinen rotarypiirimme kattaa Ahvenanmaan ja Varsinais-Suomen sekä osia Satakunnasta ja Etelä-Hämeestä. Se jakautuu kymmeneen alueeseen, joiden lähes 60 klubilla on noin 1900 jäsentä.. Katso alueemme klubeja   http://www.rotary1410.fi/klubit/

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin.

Ota yhteyttä

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.

Kokoontumistiedot

Paikka: