Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Bosnia-projekti

Bosnia-Hertsegovina on yksi maa, jossa kaksi valtiota ja kolme kansalaisuutta. Bosnia-Hertsegovinan poliittisesta järjestelmästä sovittiin vuonna 1995 Daytonin rauhansopimuksessa. Maa koostuu kahdesta poliittisesta kokonaisuudesta, Bosnia-Hertsegovinan federaatiosta (51 prosenttia maasta) ja Bosnian serbitasavallasta (49 prosenttia).

Maatalousprojektiin osallistuivat seuraavat Rotaryklubit:

– Laitila, Meri-Naantali, Mynämäki, Raisio, Turku-Kupittaa, Uskela, Uusikaupunki, Uusikaupunki-Ruokola, Vehmaa ja yksityishenkilönä Lauri Väättänen Helsinki Töölön Rotaryklubista.

Kaudella 2017-2018 ja 2018-2019 klubimme on tukenut Bosnian Banoviciin opiskelijoita antamallaan lahjoituksella koulutarvikkeisiin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Aquarius
Kullervontie 11
23500 Uusikaupunki

tai

Tapahtumissa ilmoitettu
muu kokouspaikka

Aika:
Joka kuukauden 2. ja 4. torstai klo 12:00-13:00.

Ei tapahtumia