Rovaniemen rotaryklubien yhteinen projekti, Revontulilaavu, valmistui syyskuun lopussa ja 15.10.2021 oli juhlallisten avajaisten vuoro. Tilaisuuden avasi Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Tapani Takalo, jonka jälkeen luovutettiin laavuvastaava Juri Laurilalle muistolahjana Marttiinin puukko. Tukijalaatan paljastuksen jälkeen juhlapuheen piti Rovaniemen kaupungin kaupunginvaltuuston 1. varapuheenjohtaja Pertti Lakkala. Hän myös leikkasi ensimmäisenä avajaisnauhan. Sateisesta säästä huolimatta paikalla oli runsas joukko rotareita ja tukijoiden edustajia. Toivotamme Revontulilaavulle ja sen käyttäjille hyvää alkavaa talvea!

laavuvastaavan muistaminen

oikealta Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Tapani Takalo, Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubin presidentti Dina Solatie ja laavun rakentamisesta vastannut Juri Laurila Anne-puolisonsa kera

tukijalaatan paljastus

Laatan paljastuksessa Juri Laurila ja Tapani Takalo

nauhan leikkausta

Nauhaa leikkaamassa Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubin presidentti Dina Solatie, airuet Juri Laurila ja Jaana Koskela. Kaupunginvaltuuston 1. varapuheenjohtaja Pertti Lakkala on jo saanut kappaleensa avajaisnauhasta.