Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema 2024-2025

Rotaryvuoden 2024-2025 teemalogo The Magic of Rotary

Rotary Internationalin presidentti Stephanie Urchick on valinnut vuoden 2024-2025 teemaksi: “The Magic of Rotary“.

Urchick’n  sanoin: It’s up to you. You create the magic with every project completed, every dollar donated, and every new member.

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotel Santa Claus
Korkalonkatu 29
96200 ROVANIEMI

Aika:
Torstaisin klo 12.00-13.00, lounas klo 11.30 alkaen
Ohjeet/linkki mahdolliseen etäosallistumiseen (vain mikäli esitelmöitsijäkin etänä) julkaistaan tapauskohtaisesti jäsensivuilla (klubin omat ohjeet), salasanan jäsensivuille saat sihteeriltä tai presidentiltä.

Ei tapahtumia