Vaihtokokoukseen osallistui 40 henkeä

Klubin vuoden 5. uusi jäsen Sauli Ahvenjärvi sai merkkinsä

Pitkäaikainen kirstunvartija Erkki Tammiaho sai PHF+1 merkin

Past presidentti Timo Frimodigt sain PHF+1 merkin

Väistyvä presidentti Helena Kautola luovutti käädyt aloittavalle presidentille Erkki Hammar

Apulaiskuverööri Kari Korpi luovutti vastuun aloittavalle alueen 4. AG:lle, Timo Merikallio

Illan korkeatasoisista musiikkiesityksistä vastasivat Jaana ja Sauli Ahvenjärvi

Maanantaina vietettiin Hauenguanon klubin vaihtokokousta Aarnkarissa 40 hengen joukolla. Samalla klubin kuluvan vuoden 5. uusi jäsen Sauli Ahvenjärvi sai merkkinsä. Pitkäaikainen kirstunvartija Erkki Tammiaho ja pastpresidentti Timo Frimodigt saivat PHF+1 merkit. Päättävä presidentti Helena Kautola luovutti käädyt aloittavalle presidentille Erkki Hammarille. Myös alue 4 apulaiskuvernöörin pesti vaihtui klubin sisällä kun Kari Korpi luovutti AG käädyt Timo Merikalliolle. Illan loistavista musiikkiesityksistä vastasivat Sauli ja Jaana Ahvenjärvi.