Hauenguan Rotaryklubin 40 vuotisjuhla

Hauenguanon Rotaryklubin 40 vuotisjuhlaa vietettiin juhlatalo Odd Fellowilla klubin jäsenten ja kutsuvieraiden kesken avec. Tilaisuuden aluksi Rauman Poikasoittokunta vieraili esittämässä otteen kilpailuohjelmistostaan joka sai jopa uhkaavan sateen poistumaan. Esityksen päätteeksi juhliva Hauenguanon Rotaryklubin puolesta presidentti Timo Frimodig lahjoitti soittokunnalle 2000€ stipendin tunnustuksena arvokkaasta nuorisotyöstä, jonka vastaanotti kapellimestari Anne Lehtomäki-Koskinen.

Hauenguanon Rotaryklubin 40 vuotta sitten perustaneista jäsenistä ovat edelleen klubissa mukana Iiro Aadeli, Kari Kauko, Heikki Leppäkoski, Mikko Pursiheimo, Eero Sarparanta sekä Lasse Kempas. Hauenguanon klubissa on tällä hetkellä 32 jäsentä, jotka kokoontuvat runsaslukuisasti viikoittain hybridikouksiin kuulemaan jäsenten ja vierailijoiden esityksiä. Korona on tuonut monen yhdistyksen toimintaan haasteita, mutta siitä poikkeavasti Hauenguano on jatkanut keskeytyksettä toimintaansa ja hybridimalli on tuonut klubiin entistä monipuolisempia esityksiä suorana mm. Ranskan viinitiloilta kuin HUS:sta perinteisten paikallisten jäsenten omien esitysten lisäksi. Samalla jäsenmäärä on myös kasvanut luonnollisesta poistumasta huolimatta niin naisten kuin miesten osalta. Kesäkuussa klubilla on kunnia järjestää jo toisen kerran Rotary SM Golf-kilpailut 18.6. Raumalla.