TULEvaisuusilta

Tule mukaan uusiin kokemuksiin ja elämyksiin ja APUja todella tarvitaan:
Liity nuorisovaihdon aktiiviseksi tukihenkilöksi                                            Katso: www.rotary.fi/raisio
Liity klubimme jäseneksi
Raision Rotaryklubi on jo 40 vuoden ajan toteuttanut NUORISOVAIHTOA onnistuneesti
ja haluamme jatkaa tätä toimintaa edelleen.

Rotaryn nuorisovaihto on sertifioitua ja valvottua. Nuori on vaihtovuoden aikana yleensä kolmessa perheessä, noin neljä kuukautta jokaisessa. Kun klubi ottaa vastaan ulkomaisen vaihto-oppilaan, se tarkoittaa samalla, että meiltä vastavuoroisesti pääsee nuori ulkomaille.

Tule kuulemaan lisää nuorisovaihtoon osallistuneiden kokemuksia.
Muistelemme menneitä onnistumisia ja luodaan katseet TULEVAISUUTEEN.
Kerromme kesän 2020 NUORISOVAIHTOLEIRISTÄ, jonka toteuttamiseen tarvitsemme innostuneita vapaaehtoisia. Noin 20-vuotiaat nuoret tarvitsevat kotimajoitusta ja leiriviikolle paljon auttavia käsiä.

Kerromme myös klubimme tarjoamista mahdollisuuksista paikallisprojekteissamme ja mahdollisuuksista hyödyntää globaalia verkostoamme.
”Service above self” toimii vain, jos meillä on riittävästi aktiivisia tekijöitä ja siksi

Tarvitsemme uudistusmielisiä, uusia jäseniä – S I N U T.

Tervetuloa Hotelli Ravintola Martinhoviin 23.10.2019 klo 18

terveisin

Karl-Erik Linden                  Risto Muinonen                     Pentti Pirttilä
nuorisovaihtoasiamies             leirivastaava                       klubipresidentti