Tule mukaan

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on lähes jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja monessa kunnassa.

Haluatko tehdä hyvää ja vaikuttaa asioihin niin kotipaikkakunnallasi kuin maailmanlaajuisesti? Liity Rotaryyn! Saat rotarina hyvän mahdollisuuden oman paikkakuntasi kehittämiseen yhdessä samanhenkisten vaikuttajien kanssa. Voit tehdä paljon oman yhteisösi jäsenenä, ammattisi edustajana, osaajana ja vaikuttajana. Rotary on kansainvälinen toimija, jonka kautta avautuu mahdollisuuksia ja näköaloja myös maailmanlaajuiseen toimintaan. Saat erinomaisen mahdollisuuden verkostoitumiseen niin paikallisesti, valtakunnallisesti kuin laajemminkin.

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin

Ota yhteyttä

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Raision kirjasto | Raisio-huone
Eeronkuja 2
21200 Raisio

Aika:
Jokaisen kuukauden viimeinen maanantai klo 17.30.
Muuten tapaamme erilaisen tekemisen merkeissä tapahtumakalenterin mukaisesti.

Tarkista tapahtumista missä ja milloin tapaamme ja tule rohkeasti mukaan!