kuva: @rotarianevanburrell

Tänään, 1.7. on virallisesti käynnistynyt uusi Rotary vuosi. Joka vuosi Rotary Internationalin uusi presidentti esittelee oman toimikautensa teeman, joka tänä tulevana Rotary vuotena on ”Rotary opens opportunities”.

Vaikka uusi kausi on tänään virallisesti avattu, Raision Rotaryklubi pitää pienen kesäloman ja kokoontuu yhteen taas elokuussa, virkistäytyneenä ja täynnä intoa. Ilmassa on paljon uusia suunnitelmia, joita alamme syksystä alkaen, klubin uuden presidentin, Karl-Erik Lindenin johdolla toteuttamaan.

Kuten tämän vuoden teema kertoo, Rotary avaa meille kaikille mahdollisuuksia. Tule sinäkin mukaan toimintaan, kerromme mielellämme sinulle mitä mahdollisuuksia voit kanssamme saada ja mitä olla avaamassa.

Kesäisin terveisin

Raision Rotaryklubi