Mitä teemme

Rotarina saat käyttösi globaalin palveluverkoston ja rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Voit vaikuttaa ja toimia paikallisesti klubissasi ja klubisi kautta maailmanlaajuisesti. Saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Rotaryklubit kokoontuvat joko viikoittain tai rotaryklubin harkinnan mukaisesti harvemmin vähintään kahdesti kuukaudessa. Toteutamme palveluprojekteja ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Saamme kokouksissamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä. Toimiminen klubin eri tehtävissä edesauttaa rotaria omalla kehityspolullaan.

Kaiken mottona toimii lause: ”Service above self”

Kokoontumistiedot

Paikka:
Raision kirjasto | Raisio-huone
Eeronkuja 2
21200 Raisio

Aika:
Jokaisen kuukauden viimeinen maanantai klo 17.30.
Muuten tapaamme erilaisen tekemisen merkeissä tapahtumakalenterin mukaisesti.

Tarkista tapahtumista missä ja milloin tapaamme ja tule rohkeasti mukaan!